Hvordan best kommunisere med kunder og ansatte!

Jon kommer fra England, men har jobbet i Norden i over 15 år, med nettkommunikasjon som spesialfelt. Hvor viktig er det å ordlegge seg riktig i en e-post? Hva er «digital English»? Hvordan skaper du bedre kunderelasjoner ved hjelp av sosiale medier som Twitter, LinkedIn og andre? Formidler websidene dine ditt budskap på en god måte?

Jon inspirerer deg til å kommunisere digitalt, på en bedre og mer hensiktsmessig måte. Han har jobbet som copywriter, journalist og forfatter i over 15 år og har blant annet undervist ved Stockholms Universitet og Åbo Universitet. Jons fokus er innhold. Det innebærer at han jobber med alt fra digitalstrategi til tekstene man publiserer.

HØR PÅ JON HVIS DU VIL:

  • Måle og forankre satsningen på Internett
  • Gjøre det lettere å finne frem til dere og hos dere
  • Kvalitetssikre en effektiv publiseringsmodell
  • Skrive gode tekster som bidrar til et bedre resultat
  • Bruke Internett for å bli mer internasjonale

Jon har alltid vært fascinert av Internetts utvikling og han undersøker derfor hva stadig nye muligheter innebærer for bedrifter og organisasjoner. Hvis du lurer på nyord som RSS, blogger, Wikis, tagging, mashups og alt annet forbundet med den såkalte «web 2», så har Jon svaret.