Hvor er forbrukerne på vei?

Hvilke strømninger og tendenser finner vi i samfunnet, og hvilke forbrukertrender gjør seg gjeldende? Disse trendene kan forklare noen av de mange endringer som skjer hos forbrukerne og dine kunder.
Kristina Finne gir en pulsmåler på viktige forbrukertrender og tendenser som legger direkte føringer for dine kunders krav, ønsker og forventninger. Her kan det ligge et stort markedspotensiale, en unik forretningsidé og eller nye posisjoneringsmuligheter for din bedrift i fremtiden.

Kristina Finne har jobbet mye med innovasjon, strategisk forretningsutvikling, markedskommunikasjon og ledelse, og har de siste fire årene ledet Leo Burnett i Norden, et reklamebyrå eid av verdens tre største kommunikasjonsgruppering, Publicis Group. Hun har i tillegg over 16 års erfaring fra store merkevare- og salgsaktører og har alltid jobbet med å kartlegge forbrukerinnsikt og trender. Hun har en bachelorgrad i marketing og kommunikasjon og hun er også NLP- utdannet.

Kristina har i hele sitt voksne liv lest alt hun har kommet over av faglitteratur om forbrukeradferd, konsum og psykologi, samt globale trendrapporter, tidsskrifter og nettartikler for å holde seg oppdatert på de siste trender og tendenser. Til sine foredrag kjøper hun inn store trendrapporter som lages internasjonalt, og bearbeider dette til bruk for den aktuelle oppdragsgiver.

Kristinas foredrag handler om trender og tendenser, men også om ledelse, innovasjon, salgspsykologi, motivasjon og mennesket i sin helhet. Kjennetegn: energi, ekthet og «drive».